Transportor cu Bandă Închis TBC

Transportor cu Banda InchisTRANSPORTORUL CU BANDĂ ÎNCHIS TBC DEZVOLTAT DE CĂTRE SILOS CORDOBA A FOST PROIECTAT PENTRU A OFERI O UTILIZARE PE PARCURSUL ÎNTREGULUI AN ÎN MOD CONTINUU. CONSTRUCȚIA SA DIN OȚEL GALVANIZAT DE CALITATE S350GD CU ACOPERIRE Z-600 ÎI CONFERĂ O MARE ROBUSTEȚE ȘI ÎI PERMITE SĂ LUCREZE CU O AMPLĂ VARIETATE DE CEREALE, SEMINȚE, LEGUME ȘI PELEȚI.

Proiectat pentru a funcționa 24 de ore pe zi și pentru a transporta mari capacități de cereale, pe lângă mentenanța ușoară.

Printre principalele avantaje trebuie evidențiat că previne contaminarea cerealelor și că banda închisă are funcție completă de auto-curățare, fără rulmenți și fără părți metalice expuse. Mai mult, consumă la jumătate față de un transportor cu lanț, este mai silențios și nu sparge cerealele.

Corpul Motor

Transportor cu Banda Inchis

CORPUL MOTOR AL NOULUI TRANSPORTOR CU BANDĂ ÎNCHISĂ ESTE CUPLAT DIRECT LA AX.

Toate punctele de acces la interior ale transportorului au fost proiectate în așa fel încât părțile se pot desface într-un mod ușor și simplu, putându-se realiza o mentenanță rapidă.

Corpul motor conține componente de inspecție pe ambele părți și detector de blocaj capacitiv, precum și sistem de reglarea rulmenților și de curățire tambur. Intrările și ieșirile sunt protejate cu HARDOX 450 cu obiectivul de a garanta o viață utilă lungă.

Brațul de reacție este proiectat și fabricație proprie și este responsabil pentru absorbția cuplului generat de motoreductor.

Corpul Tensor

Transportor cu Banda Inchis

CORPUL TENSOR INCLUDE UN SISTEM DE AUTO-RECUPERARE CEREALE, UȘI DE REGISTRU CU SISTEME DE DESCHIDERE FACILĂ ȘI PARTE POSTERIOARĂ MOBILĂ PENTRU MENTENANȚA SCRIPETELUI.

Manșoanele sunt etanșate cu butil pentru evitarea scurgerilor de praf și prevenirea contaminării cerealelor cu alți agenți sau umiditate.

Cu sistemul de reglare a rulmenților este posibilă alinierea și corecția posibilelor devieri sau nealinieri ale scripetelui pentru garantarea unei funcționări corecte a transportorului.

Zonele de sprijin ale rulmenților au fost ranforsate cu nervuri sudate și galvanizate la cald.

Corpul Intermediar

Transportor cu Banda Inchis

CORPUL INTERMEDIAR AL NOULUI TRANSPORTOR CU BANDĂ ÎNCHIS TBC ARE UN DESIGN SIMPLU CU SOLUȚII ÎNȘURUBATE. TOATE POSTURILE DE SPRIJIN PENTRU CILINDRE AU FOST PROIECTATE ÎN AȘA FEL ÎNCÂT SE POT CORECTA POSIBILELE DEVIAȚII DE BANDĂ.

Printre principalele avantaje se evidențiază că partea posterioară este din material anti-uzură HDPE 1000, care garantează o perfectă alunecare a benzii și previne uzura fundului transportorului. Mai mult, se evidențiază de asemenea demontajul ușor a capacului superior pentru operațiuni de mentenanță.

Reducții de Intrare și Ieșire

Transportor cu Banda Inchis

REDUCȚIILE DE INTRARE ȘI IEȘIRE SUNT PROTEJATE CU OȚEL ANTI-UZURĂ DE ÎNALTĂ REZISTENȚĂ HARDOX 450. MAI MULT, INCLUD FERESTRE DE INSPECȚIE ÎN AMBELE PĂRȚI.

Dispune de uși de registru, iar proiectarea sa permite instalarea de suporți în corpurile intermediare la diferite înălțimi depinzând de cerințele instalației.

Unul din marile avantaje ale noului design este că se poate vedea ceea ce se întâmplă înăuntrul transportorului pe marile ferestre de inspecție. Mai mult, se poate avea acces prin ușa de registru.

Caracteristici Tehnice

Top